Winkelwagen subtotaal: € 0,00

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betergoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of onze werkwijze. Wij proberen in eerste instantie uw klacht naar uw tevredenheid op te lossen. Mocht het niet tot een vergelijk komen, dan bestaat er de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van Webwinkelkeur.

 

Ik heb een klacht
Wanneer u een klacht heeft over uw product of over onze werkwijzen, dan verzoeken wij u ons daarvan op de hoogte te stellen. Dat kan door middel van het invullen van ons contactformulier. Zorg ervoor dat u duidelijk aangeeft dat het om een klacht gaat. Wij zullen uw klacht binnen drie werkdagen in behandeling nemen en u een passende oplossing bieden. U kunt het contactformulier hier invullen. 

 

BeterGoed heeft mijn klacht niet naar tevredenheid opgelost
U bent niet tevreden met onze oplossing voor uw klacht en u wilt graag een onafhankelijke derde naar het geschil laten kijken. BeterGoed draagt het keurmerk van Webwinkelkeur. Dat betekent dat onze klanten gebruik kunnen maken van de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie van Webwinkelkeur. De kosten voor het aanmelden van de klacht bedragen € 24,95. Meer informatie kunt u hier vinden.