Winkelwagen subtotaal: € 0,00

Veelgestelde vragen

Bestellen en levering

 

Wat is de levertijd van een bestelling?

Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur worden dezelfde dag via DHL verzonden. Uw bestelling zal, natuurlijk afhankelijk van DHL en feestdagen, in de regel de volgende dag bij u bezorgd worden. Hieraan kunnen overigens geen rechten ontleend worden. BeterGoed garandeert u dat uw bestelling alvorens verzending wordt gecontroleerd en met zorg wordt verpakt. Voor beschadiging of zoekraken van een bestelling door DHL stellen wij ons niet aansprakelijk.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Omdat bestellingen soms uit meerdere artikelen bestaan hebben wij de verzendkosten niet in de prijs van ieder individueel artikel verwerkt. Wel ontvangen wij als vaste klant van DHL een zeer aantrekkelijke korting op verzendingen binnen Nederland. BeterGoed berekent enkel de verzendkosten aan u door.

- Verzendkosten binnen Nederland € 4,95 (normaal tarief is € 6,75)
- Verzendkosten naar België € 9,00
- Verzendkosten naar Duitsland € 10,95

Alle overige landen volgens het tarief van DHL

 

Kan ik mijn bestelling ook elders laten bezorgen?

Ook op dit punt kan BeterGoed u van dienst zijn. In het bestelproces kunt u aangeven of u de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen. Wij zullen deze vervolgens daarheen versturen.

 

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

Wij versturen bestellingen naar ieder gewenst land, ook naar landen buiten Europa. Verzendingen naar België en Duitsland kunt u al standaard aangeven in het bestelproces. Neemt u contact met ons op voor verzendingen naar andere landen in verband met de bijkomende verzendkosten. De verzendkosten berekenen wij volgens het tarief van DHL.

 

Welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Zie hiervoor onder het kopje 'Betaalmogelijkheden'.

Betaalmogelijkheden

 

Betalen met iDEAL

iDEAL is een betaalmogelijkheid die door Nederlandse banken is ontwikkeld om de betaling van onlineproducten en -diensten gemakkelijker te maken. Wanneer u bankiert bij ABN AMRO, ANS Bank, Deutsche Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RBS, SNS Bank, Triodos Bank of bij Van Lanschot, kunt u gebruik maken van iDEAL.

Hoe werkt het betalen met iDEAL?
Wanneer u overgaat tot het afrekenen van uw bestelling kunt u kiezen voor betalen met iDEAL. U dient hierna uw eigen bank te selecteren. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de beveiligde betalingsomgeving van uw bank. Afhankelijk van uw bank dient u vervolgens de ontbrekende gegevens in te vullen en de betaling af te ronden.

Het bedrag zal direct van uw bank afgeschreven worden en de betaling zal aan gelijk aan BeterGoed worden doorgegeven. Vergeet echter niet om terug te keren naar BeterGoed om uw bestelling definitief af te ronden. Afhankelijk van het tijdstip van de betaling, zal uw bestelling direct in behandeling genomen worden. 

 

Betalen met PayPal

Bij BeterGoed kunt u ook betalen met PayPal. PayPal is een snelle en veilig manier om online te betalen waarbij uw financiële gegevens nooit met de verkopende partij worden gedeeld. Voor het betalen via PayPal kunt u gebruik maken van uw PayPal rekening of, indien u nog geen rekening heeft, een rekening registreren of u zich als gast aanmelden.

Via PayPal kunt u eenvoudig betalen door slechts uw e-mailadres en wachtwoord te gebruiken. U hoeft niet keer op keer uw bank- of creditcardgegevens in te vullen. PayPal slaat deze namelijk veilig voor u op.

Hoe werkt het betalen via PayPal?
Nadat de bestelling is afgerond zal een autorisatie van uw PayPal-account plaatsvinden. Uw betaling wordt daarna direct verwerkt en, afhankelijk van het tijdstip van de bestelling, dezelfde dag nog verzonden.

 

Vooraf overmaken

Indien u liever niet betaalt met iDEAL of met PayPal, kunt u er natuurlijk altijd voor kiezen om het aankoopbedrag zelf over te maken. Houd u in dit geval wel rekening met een langere levertijd. BeterGoed zal uw bestelling pas na ontvangst van het aankoopbedrijf versturen. Afhankelijk van uw eigen bank kan het soms drie dagen duren voordat het geld is overgeschreven. In dit geval kunnen wij onze snelle levering (op werkdagen voor 16.00 uur besteld, diezelfde dag verzonden) dan ook niet garanderen.

Hoe werkt het betalen met vooraf overmaken?
Bij het afrekenen kunt u de gewenste betaalwijze selecteren. Indien u ervoor kiest om het aankoopbedrag vooraf over te maken, zullen automatisch de betaalgegevens van BeterGoed verschijnen. Deze zullen later ook in de bevestigingsmail worden vermeld. U hoeft deze niet direct op te schrijven.  Vermeld bij uw overschrijving altijd het factuurnummer.

BeterGoed zal uw betaling iedere werkdag voor 16.00 uur controleren, zodat uw bestelling op de dag van overschrijving altijd verzonden wordt.

Retourneren

 

Het artikel voldoet niet aan de verwachting. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op grond van de Wet koop op afstand behoudt iedere klant zich het recht om het product binnen veertien dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. De klant ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour. Natuurlijk streven wij ernaar om een volledige beschrijving en/of voldoende foto's van het product in onze webwinkel op te nemen, maar kan zijn dat u toch liever het product retour stuurt. Neem daarvoor contact met ons op en vermeld uw bestelnummer, het artikel en de reden van het retourneren. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om het retourneren af te wikkelen.

Let erop dat het product in de originele verpakking wordt teruggestuurd en nog in dezelfde staat verkeert als ten tijde van ontvangst. De kosten van het retourneren alsmede de verantwoordelijkheid voor het product komen voor rekening van de klant. Niet-gefrankeerde retourneringen nemen wij niet aan. Na ontvangst van het product zullen wij uw aankoopbedrag aan u retourneren.

 

Heb ik garantie?

Indien een artikel niet aan de kwaliteitseisen voldoet die van het artiktel verwacht mogen worden, dan heeft u uiteraard garantie. De garantie geldt indien het artikel ondeugdelijk is. Gebreken of schade veroorzaakt door (verkeerd) gebruik vallen vanzelfsprekend niet de garantie. 

Heeft u een vraag over garantie op uw artikel?  Neem daarvoor contact met ons op en vermeld in uw bestelnummer, het artikel en uw vraag. BeterGoed zal vervolgens contact met u opnemen en u informeren over eventuele garantie.

 

 

Producten

 

Kan ik een naam of logo laten borduren op een handdoek of badjas?

Ook voor gepersonaliseerde artikelen bent u bij BeterGoed op het juiste adres. Neemt u daarvoor geheel vrijblijvend contact met ons op via ons contactformulier of telefonisch op +31 (0)15 2577112.

 

Levert u ook in groter aantal of aan bedrijven, clubs en verenigingen?

Wij hebben de afgelopen jaren een aanzienlijk aantal bedrijven, clubs en verenigingen in Nederland en België naar tevredenheid kunnen bedienen met grote bestellingen. Omdat wij niet kunnen garaderen dat het door u gewenste aantal direct op voorraad is, verzoeken wij u daarom geheel vrijblijvend contact met ons op te nemen. BeterGoed kan dan de mogelijkheden en de levertijd met u bespreken. Houdt u bij grote orders wel rekening met een levertijd van 1 tot 2 weken.