Winkelwagen subtotaal: € 0,00

Klantenservice

Algemene informatie over BeterGoed

 

Algemeen

Uw specialist in het betere keuken-, sauna en badtextiel

Hof van Delftstraat 1A
2635 ED, Den Hoorn
Nederland 
E-mailadres: info@betergoed.nl

KvK-nummer: 65092724
Btw-identificatienummer: NL855977000B01


Openingstijden winkel in Den Hoorn
Maandag - Gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 uur tot 18.00 uur
Zaterdag 09.00 uur tot 16.00 uur


Telefonische klantenservice

De klantenservice van BeterGoed is telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op zaterdag zijn wij te bereiken van 09:00 uur tot 16:00 uur.

Ons telefoonnummer is : +31 (0)15 2 577 112

Ook kunt u de klantenservice bereiken via ons contactformulier Vermeld u altijd uw factuurnummer.

 

 

Retourneren en ruilen

 

Sterke punten

 - 14 dagen bedenk- en retourtijd
 - Zonder opgave van reden
 - Volledig aankoopbedrag teruggestort
 
- U betaalt alleen de retourzending (volgens de eisen van ons keurmerk)

 

Voorwaarden voor het retourneren

Een artikel is enkel te retourneren indien dit ongebruikt en netjes in dezelfde verpakking wordt teruggestuurd. BeterGoed behoudt zich het recht voor om de retourzending te beoordelen.

 

Meer informatie?

Meer informatie over het retourneren en het ruilen van uw artikel vindt u hier.

Bestellen en leveren

 

Sterke punten

 - Voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
 - Levering binnen en buiten Nederland
 - Prijzen in de webwinkel zijn inclusief 21% BTW
 - Vast laag verzendtarief

 

Kosten

Verzenden binnen Nederland € 4,95
Verzenden naar België € 9,00
Verzenden binnen Europa           € 9,00
 

Meer informatie?

Meer informatie over het verzenden van uw bestelling vindt u hier.

 

 

Ik heb een vraag over...

 

 De algemene voorwaarden
 
Verzenden van mijn bestelling

 De maten
 Relatiegeschenken
 Een bestelling voor mijn vereniging, club of bedrijf
 Door ons gehanteerde woorden

Keurmerk

 

Het keurmerk van Webwinkelkeur

Wij mogen het keurmerk van Webwinkelkeur voeren. Dat betekent dat wij voldoen aan de door Webwinkelkeur gestelde eisen.

 

Wat kunt u van ons verwachten?

- U winkelt bij een gecertificeerde webwinkel
- Wij voldoen aan de wettelijke eisen
- U heeft gratis recht op bemiddeling bij een geschil
- Wij worden regelmatig gecontroleerd

 WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

 

 

Betaalmogelijkheden

 

U kunt bij ons op meerdere manieren veilig betalen

- Veilig betalen met iDEAL, PayPal of overschrijving
- Ondersteuning van de meeste banken 
- Geen extra kosten per transactie
 

 

Klachten

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betergoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.